כמה פעמים מצאתם את עצמכם מול המסך, מתקשים לנסח מייל שיתפוס את תשומת הלב של הקולגה או הלקוח? אולי ניסיתם לכתוב סיכום פגישה שייצג אתכם היטב, או אפילו שורת נושא למייל שתגרום לנמען לפתוח אותו – אבל המילים פשוט לא התחברו. במציאות הארגונית, היכולת לנסח מסר ברור, מעניין ומניע לפעולה יכולה להיות ההבדל בין התעלמות לתגובה חיובית, בין מייל שנפתח למייל שנשכח. מילים יכולות לגרום לקהל להקשיב לכם ולכבד את המסרים שלכם – כשאתם יודעים איך להשתמש בהן נכון.
זה קורה כל הזמן: מנסים לנסח מייל, הודעה או תוכן שיווקי, אבל המסר לא מצליח לעורר את ההשפעה הרצויה. התוכן עובר ליד הקהל או לא מניע לפעולה. הסיבה לכך היא לא תמיד המידע, אלא הדרך שבה הוא מוגש. כתיבה שיווקית אפקטיבית היא כזו שמבוססת על הבנת הקהל, על מסר ברור ושפה שמצליחה לעורר רגש ועניין.
מה תפיקו מהסדנה?
- בסדנה תקבלו כלים פרקטיים שיאפשרו לכם לנסח מסרים חדים וברורים שיעוררו עניין ויגרמו לקהל שלכם להקשיב.
- תלמדו איך לכתוב מיילים, סיכומי פגישות ותכנים נוספים באופן שייצג אתכם ואת הארגון בצורה מקצועית ויגביר את ההשפעה שלכם.
- תגלו טכניקות לשימוש בשפה שיווקית שתשדר את הערך והאמינות של המסר שמניע לפעולה מבלי להכביד.
- במהלך הסדנה תתרגלו את הכלים ותראו את ההשפעה המיידית של כתיבה מדויקת.
הסדנאות נעשות בהתאמה לצורכי הארגון
הסדנאות שלי נמשכות בין 3 ל-6 שעות, וכל אחת מהן נבנית באופן מדויק עבורכם. אני מקפידה להתאים את התכנים לצרכים הספציפיים של העסק או הארגון שלכם, כך שכל משתתף יקבל ערך פרקטי וממוקד. עם תרגולים מעשיים ושילוב כלים פרקטיים, תוכלו ליישם את הידע שנרכש כבר ביום המחרת, ולהוביל לשיפור מיידי ביכולות המקצועיות של הצוות שלכם. בין אם אתם זקוקים לכלים בעולמות השיווק, המכירות או הבינה המלאכותית – כל סדנה מותאמת במלואה לקהל היעד שלכם ולמטרות העסקיות שברצונכם להשיג.