מאמרים שאסור לכן לפספס

זמן = כסף
קבלו את שיטת "שיטת פומודורו" שהעיתון ניו-יורק טיימס מגדיר כטריק מספר 1 לניהול זמן כעצמאית בעלת עסק עם ערימה של משימות, כל יום את מוצאת את עצמך עם עוד משימות שהתווספו למשימות החשובות של

למה ללכת ליועצת עסקית?
אני רוצה לפתוח בסיפור קטן…. אני רוצה לספר לכם על מבוך מאתגר מאוד של שתי בעלות עסקים שקיבלו משימה להיכנס למבוך שהמטרה הייתה להגיע לסוף המבוך שם מחכה להם פרס כספי יפה אבל יש טריק

תודה אבל יקר לי
כולנו כבעלות עסקים נתקלות לא פעם ולא פעמיים במשפט הזה…. אחת הפניות שהיו לי שלא אשכח, קיבלתי פניה דרך קבוצת נטוורקינג שאני פעילה בה, בשיחה היא שיטחה בפני כמה היא מחפשת משהיא שתדייק אותה, שהיא

קהל יעד זה שם המשחק!
מהו קהל יעד שלך ואיך תדעי כיצד להגדיר אותו? בעזרת הגדרה נכונה ומדויקת של קהל היעד שלך, התכנית העסקית שלך תתורגם להכנסה מניבה ורווחית וכל מאמצי השיווק שלך יהיו יעילים ואפקטיביים הרבה יותר. כשאני שואלת

אסטרטגיה עסקית עם אורלי זכות והמאיצה – מאיה סימון
אז מה הבידול שלך? אחד הדברים החשובים שניגשים לבנות אסטרטגיה לעסק זה הבנה של מה הבידול ומיהו קהל היעד, עוד לפני שצוללים למוצרים והשירותים למה בעצם? הרעיון הוא להכיר את הקהל, מה האתגרים, מה הוא