אני רוצה לפתוח בסיפור קטן….

אני רוצה לספר לכם על מבוך מאתגר מאוד של שתי בעלות עסקים

שקיבלו משימה להיכנס למבוך שהמטרה הייתה להגיע לסוף המבוך שם מחכה להם פרס כספי יפה אבל יש טריק קטן
הראשונה- צריכה להיכנס למובך עם עיינים פקוחות
והשנייה עם כיסוי לעיניים.
כל אחת יכולה לבחור את האמצעים הנדרשים לה לצורך הצלחת המשימה.

הראשונה עם העיניים הפקוחות, יוצאת לדרך ומחפשת דרכים בכוחות עצמה לצאת מהמבוך,
כעיקרון הכל גלוי וידוע לה אבל היא מסתבכת בדרך, מתחילה להתעצבן , וזרת שוב ושוב על אותו מסלול שבו הייתה ולא מבינה איך לצאת מהמבוך, נכנסת לתסכול, האמונה והביטחון שלה מתחיל לרדת והיא מוותרת….וחוזרת לתחילת המבוך.
השנייה שנמצאת עם כיסוי עיניים הייתה חכמה במעוד מועד החליטה לקחת מדריך שילווה אותה לאורך המבוך, אחד שמכיר כל פינה ופינה ויוכל להביא אותה להשגת המטרה, בהתחלה לא הייתה בטוחה שהוא יוביל אותה למטרה, היא קצת התבלבה, אבל עם הזמן וההדרכה היא חוותה הצלחות והחלה לסמוך עליו יותר, ונחשו מה….
כן, היא הצליחה להגיע לסוף המבוך !!!

את מוסר ההשכל בטוח הבנתם….. אז נשאלת השאלה איזה טיפוס אתן….א' או ב'.

ייעוץ עסקי- מתי נכון לקחת?
תמיד נכון לקחת ייעוץ עסקי כל זמן הוא הזמן המתאים: שהחלטת לפתוח לראשונה, שהעסק מתרחב, שרוצים לדייק אסטרטגיה, שמרגישים שמשהו תקוע ולא זז, שרוצים להגדיל רווחים. ייעוץ עסקי בעצם יוצר פוקס ומיקוד של מה שחשוב והכרחי לעסק, מונע התפזרויות ויוצר תוכנית ברורה של הצעדים והפעולות שצועדים איתם קדימה.
איך ייעוץ עסקי יכול להיות מועיל לעסק שלך?
יועצים עסקים הם כמו שחקנים, הם לומדים את התפקיד, חוקרים את הדמות, מזדהים עם הדמות ויודעים "לשחק" את האנרגיה שהדמות מביאה לפגישות, במילים אחרות ייעוץ עסקי מספק תובנות ונקודות מבט שאולי לא שקלת קודם לכן, חולקים אתך את החוויות והמומחיות שלהם, ומסייעים לך להימנע ממלכודות נפוצות.
תפקידו של היועץ העסקי:
לקובע אסטרטגיה עסקית החל מבידול וחזון ועד להגדרת
לזהות תחומים שבהם ניתן לייעול תהליכים ולהגדיל רווחים
לפתח אסטרטגיות שיווק ומכירה אפקטיביות
לסייע בלפתח סיסטם ניהולי לרבות גיוס, הדרכה וניהול ביצועים.

הליווי העסקי עם "המאיצה"
הליווי העסקי איתי נע בין המישור האימוני למישור העסקי, אני מאמינה שכדי לפרוץ צריך לפני הכול לשחרר חסמים ואמונות שמעכבות אותך מלהתקדם.לפני הכל אני שואלת "למה"? אני מאמינה שכשהלמה ברור- את מדויקת ולא מתפזרת. כשיש לך את הלמה והוא ברור רק אז את יכולה להיות פנויה לתכנן את השיווק לעסק.
איך נזהה את ה"למה" על ידי שאלות כמו: מה הביא אותך לבחור לעסוק דווקא בתחום שאת עוסקת מה הסיפור שלך? מה היחודיות שלך? מה מרגש אותך בעשייה שלה? מה יאפשר לך ההצלחה וגדילה? במה את חזקה וטובה? מי הקהל שלך? מה הפתרונות שאת הולכת לסייע לאותו קהל? ועוד שאלות שמסייעות בדיוק האסטרטגיה. אחרי שנכיר את ה"למה" נידע למעשה "איך" למגנט את הלקוחות הרצויים לך ולבנות את התוכנית השיווקית קדימה והלאה. אני יועצת ומלווה עצמאיות לא שגרתית והצלחתך חשובה לי מאד! לאורך כל התהליך, אני מלווה אותך יד ביד, אנחנו הופכות ליחידה אחת. אני הופכת להיות "שותפה" בעסק שלך, לא באמת, אבל בתחושה…
לומדת להכיר את החסמים שמונעים ממך לפרוץ קדימה ויחד אנחנו בונות תוכנית אסטרטגית המותאמת עבורך.
השיטה שלי כוללת ליווי אישי, אני זמינה לך גם בין המפגשים בטלפון, במייל ובהודעות. התחלתם ייעוץ עסקי אתי – אתם בידיים בטוחות ואמינות כדי להגיע ליעד.

 

יש לך חלום לעסק משגשג, עסק שאת כל כך אוהבת אותו מטפחת אותו משקיעה בו, וקמה כל בוקר עם תשוקה אליו. לא באת לבאס אותך אבל האם שאלת את עצמך
האם הקהל שלך יודע מה המומחיות שלך?
כמה באמת מכירים את העסק שלך?
לכמה אנשים נחשפת?
האם כמות העסקאות עומדות בציפיות שלך?
תיהיה בטוחה שיש לך משהו מיוחד ואת יכולה להיות נקודת מפנה לכל הא.נשים שישמחו לסיוע שלך. הגיע הזמן שתיהיה המוציאה לאור של העסק שלך.

אז מה מונע ממך להיות על מסלול ההמראה?
סביר להניח הרבה אמונות, מגבילות שחוסמות ומעכבות אותנו, מצד אחד חשש להיחשף ומצד שני הבנה שאת חייבת להיות בחשיפה, כי כל העולם כבר ברשתות החברתיות.

האתגר ברשתות החברתיות- משיכת תשומת לב
האתגר שלנו שקהל היעד יבחר דווקא בנו.
אז מה עושים? בודקים מה הכאב ומה חסר לאותו קהל יעד, על ידי הבנה מדויקת, מה האתגרים של אותו קהל, מה הרצונות התשוקות שלו, ברגע שנזהה את כל זה
הכתיבה השיווקית תיהיה מכוונת קהל יעד על ידי תוכן מקצועי
שמתקף את המקצועיות, הידע והניסיון שלך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *