אז מה הבידול שלך?
אחד הדברים החשובים שניגשים לבנות אסטרטגיה לעסק זה הבנה של מה הבידול ומיהו קהל היעד, עוד לפני שצוללים למוצרים והשירותים למה בעצם? הרעיון הוא להכיר את הקהל, מה האתגרים, מה הוא מחפש, איזה פתרון יש לך להציע, מה הוא רוצה חולם שיקרה לו ועוד…

וכך היה גם אצל אורלי, התחלנו לדבר ותוך כדי השיחה אני מגלה דברים מדהימים ומיד הבנתי מה הבידול שלה, היא עוד לא הבינה, אבל אני הבנתי לגמרי שזה הולך להיות הבידול שלה.
מה שכרגע על פני השטח, לא שקף בכלל את מי שהיא ובמיוחד את המיוחדות שלה על פני הקולגות.
פתאום ראיתי שיש לה עולמות מדהימים רק מה, מוסתרים, אותם עולמות הוגדרו לבידול וגם שם העסק הפך מתיחה ושדרוג בהתאם לבידול.
ברגע שמגדירים את הבידול והקהל האנשים הנכונים מגיעים, אין כאן ספק!!

אז איך "מחממים" את הקהל?
את רוצה לקוחות אין לי ספק אבל גם כאן יש תהליך שלקוח הקצה צריך לעבור,
לפני שרצים ומוכרים תוכנית ארוכה או תוכנית באלפי שקלים חשוב "לחממם" את הקהל שלך, המתעניין הפוטנציאלי חייב לעבור תהליך, הוא צריך להכיר אותך, לסמוך עליך וכאשר כל אלו יקרו יהיה לך קל יותר למכור לו את המוצר הגדול…

אז מה הפתרון לכל זה?
ליצר משפך שיווקי….

-מוצר זול שמוריד את כל המתלבטים מהגדר ומביא אותם לקנות מוצר בכמה עשרות/מאות שקלים.
-מוצר קטן שנותן להם מענה נקודתי לבעיה שלהם.
-מוצר קטן שנותן להם פתרון מהיר ומביא להם תוצאות.

אם נחזור לאורלי, כך זה היה אתן לכם דוגמא:
החלטנו לצאת עם אתגר ל 7 ימים, לקהל היעד,אתגר שמטרות להביא, הצבנו לנו יעד, 20 לקוחות חדשות ומשלמות, 20 לקוחות חדשות ב 7 ימים.
וכל הרוב נעשה באמצעות קבוצות ווטסאפ ושיווק קטן במומן.
עלות האתגר הייתה 97 ₪
מתוך ה 20 לקוחות משלמות שנהנו והכירו את אורלי
עברו כ- 7 לקוחות לתוכנית של הליווי הארוך שלה.

כלומר…
היא השקיעה 97 ש"ח באתגר ומשם נעשה משפך נוסף לתוכנית הלווי שנמכרה באלפי שקלים.

מה קרה כאן בעצם?
הלקוחות נחשפו לאורלי ודרך האתגר הם למדו שאפשר לסמוך עליה, שהיא מבינה את האתגרים שלהם, שהיא מקצועית במה שהיא עושה ומשם הדרך לתהליך ליווי היא מהיר וקל יותר.
בעזרת המוצר שבניתי לה היא החזירה את ההשקה פי כמה וכמה תוך 7 ימים בלבד של אתגר!!
לחיי האתגרים הבאים שלך…..

נ.ב רוצה גם לעבור תהליך ואת בתחילת דרכך,
אשמח ללוות אותך ולהראות לך שזה אפשרי!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *